HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

Hur annullerar jag min beställning?

Du kan avbeställa din box när som helst innan den börjar packas.

  • Är du inte helt nöjd med förhandsgranskningen av din outfit? Du kan alltid skriva till din stylist via meddelandefunktionen och ge mer feedback. På så vis kan ni bolla fram och tillbaka tills du blir nöjd!
  • Är du inte överförtjust i din stylist? Då kan du byta stylist genom att avbeställa din box och beställa en ny via ditt konto. Mot slutet av frågeformuläret kan du välja en ny stylist.
  • Har du en prenumeration och känner att boxen som ska komma har dålig tajming? Inga problem! Avbeställ boxen som är på ingång och vänta helt enkelt på nästa box istället.

Så avbeställer du din box:

Via vår hemsida
1. Logga in på zalon.se
2. Gå till din översikt
3. Avbeställ din box via länken i sektionen Din beställning

Via vår app
1. Öppna appen och logga in
2. Tryck på Dina beställningar
3. Tryck på kugghjulet högst upp i höger hörn. I menyn som dyker upp kan du välja att avbeställa din box

Ser du ingen länk eller går det inte att avbeställa? Då betyder det att din box redan håller på att packas och att det därför inte längre går att avbeställa den. Skulle du få artiklar du inte gillar kan du alltid skicka tillbaka dem kostnadsfritt. Frakt och retur är alltid gratis.