HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

BESTÄLLNING

Hur löser jag in en rabattkod?

Du löser enkelt in din rabattkod i sista steget när du gör din beställning. Har du redan gjort en beställning och vill Read more...

Hur annullerar jag min beställning?

Du kan avbeställa din box när som helst innan den börjar packas. Är du inte helt nöjd med förhandsgranskningen av din Read more...

Hur mycket kostar det att bli stylad?

Det är kostnadsfritt att bli stylad. Din personliga stylist och hela Zalons tjänst är gratis. Du betalar bara för det du vill Read more...

Hur avslutar jag min prenumeration på Zalon-boxar?

Du kan avsluta din prenumeration under "Prenumerationsinställningar" på ditt konto. Klicka på menyn i det övre hö Read more...

Hur gör jag ett byte?

Vill du ha en eller flera artiklar i en annan färg eller storlek? Inga problem! Din stylist gör en efterbeställning åt dig. Du kan Read more...

Hur gör jag för att prenumerera på Zalon-boxar?

Vill du ha trendiga plagg regelbundet? Behöver du nya basplagg för varje säsong? Då kan du prenumerera på Zalon-boxar. Du Read more...

Kan jag byta stylist?

Logga in och klicka på Beställ en ny box på ditt konto. Mot slutet av frågeformuläret kan du välja att se andra stylister. Read more...

När och hur får jag en förhandsvisning av min outfit?

När din stylist är färdig med din outfit få du ett mejl med en förhandsgranskning. Det brukar ta upp till 24 timmar efter din Read more...

Hur raderar jag mitt konto?

Kontakta kundtjänst om du vill radera ditt konto. Skicka ett mejl från den e-postadress som hör till det konto du vill radera. Skicka Read more...

Hur ändrar jag min leveransadress?

Du kan ändra din leveransadress när som helst på ditt användarkonto. Om du däremot har en pågående beställning Read more...

Hur gör jag en beställning?

Efter att du fyllt i vårt frågeformulär kommer du att ha en stilprofil. Din stilprofil visar vilka stilar du gillar, vilken storlek du Read more...

Måste jag beställa för en viss summa?

Du behöver inte beställa för en viss summa. Du bestämmer själv din budget.   Read more...

Varför är vissa artiklar i min beställning annullerade?

Ibland händer det att någon eller några artiklar i din beställning annulleras och inte levereras i din Zalon-box. Det kan bero Read more...

FÖRSENADE LEVERANSER

På grund av ett tekniskt problem i vårt lager kan vissa leveranser bli försenade. Vi ber om ursäkt för detta och gör allt Read more...

Varför blir jag ombedd att ladda upp en bild på mig själv?

För att din stylist ska kunna styla dig så bra som möjligt underlättar det om han eller hon vet hur du ser ut. Men självklart Read more...