HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

När och hur betalar jag för mina artiklar?

Ihop med din nya favoritoutfit hittar du din faktura och en översikt över alla artiklar din stylist valt ut åt dig. Du behöver bara betala för de artiklar du vill behålla. Resten skickar du tillbaka kostnadsfritt. Vi behöver din betalning inom 30 dagar.

Är du osäker på vad din slutsumma är?
Så fort vi tagit emot din retur kommer du att få en bekräftelse och en uppdaterad slutsumma.

Har du fått en betalningspåminnelse trots att du redan betalat eller redan skickat din retur?
På vår hjälpsida hittar du alla svar på frågor om betalningspåminnelser.

Har du inte betalat och har fått en betalningspåminnelse?
Ingen fara. Använd betalningsinformationen nedan och betala din faktura som vanligt. Ange ditt beställningsnummer som referens. Ett beställningsnummer består av 14 siffror och börjar med talen 1930. Gör en betalning per beställning. Har du redan betalat men vill göra en retur? Kontakta kundtjänst via service@zalon.se och ange dina kontouppgifter. Kundtjänst återbetalar beloppet till ditt konto.

Har du betalat men angett fel beställningsnummer som referens?
Kontakta oss och berätta vilket det felaktiga numret var så att vi kan identifiera din betalning.

Betalningsinformation för din faktura:
Betalningsmottagare: Zalando Payments GmbH
Bankgiro: 852-7541
Referensnummer: Ditt beställningsnummer