HUR KAN VI HJÄLPA DIG?

ALLMÄNT

Jag vill kontakta kundtjänst

Du är alltid välkommen att kontakta oss vid frågor!  E-post: service@zalon.se Telefon: 020-79 17 12 (mån-fre 08.00-18.00) Read more...

När och hur betalar jag för mina artiklar?

Ihop med din nya favoritoutfit hittar du din faktura och en översikt över alla artiklar din stylist valt ut åt dig. Du behöver bara Read more...

Hur mycket kostar det att bli stylad?

Det är kostnadsfritt att bli stylad. Din personliga stylist och hela Zalons tjänst är gratis. Du betalar bara för det du vill Read more...

Hur lång tid tar det innan jag får min box?

Så fort du gjort din beställning sätter din stylist igång med att skapa din outfit. När din outfit har packats tar det Read more...

Återbetalning

Har du betalat mot faktura ber vi dig att lämna oss dina kontouppgifter via service@zalon.se eller via kontaktformuläret. Kundtjänst kommer Read more...

Kan jag byta stylist?

Logga in och klicka på Beställ en ny box på ditt konto. Mot slutet av frågeformuläret kan du välja att se andra stylister. Read more...

Hur raderar jag mitt konto?

Kontakta kundtjänst om du vill radera ditt konto. Skicka ett mejl från den e-postadress som hör till det konto du vill radera. Skicka Read more...

Hur gör jag en beställning?

Efter att du fyllt i vårt frågeformulär kommer du att ha en stilprofil. Din stilprofil visar vilka stilar du gillar, vilken storlek du Read more...

Vill du rekommendera Zalon till en vän och få 15 % rabatt?

Vill du rekommendera Zalon till en vän och få 15 % rabatt*? Så fungerar det: Ange din och din väns e-postadress på den hä Read more...

Hur kan jag ändra mina storlekar, stilpreferenser och användaruppgifter?

Du kan ändra dina uppgifter i ditt konto när du vill. Här kan du logga in på ditt konto. 1. Ändra användaruppgifter: 1. Read more...

FÖRSENADE LEVERANSER

På grund av ett tekniskt problem i vårt lager kan vissa leveranser bli försenade. Vi ber om ursäkt för detta och gör allt Read more...